LudBerks Finance
Mūsu specialitāte – grāmatvedības pakalpojumi
Pasūtīt pakalpojumu

Kas mēs esam?

Mēs esam mūsdienīga grāmatvedības firma, kas nodarbojas ar dažādu nozaru mazo un vidējo uzņēmumu grāmatvedības apkalpošanu.

Pie mums strādā augsti kvalificēti speciālisti, kuru kompetenci apliecina GSC izsniegti sertifikāti.

Mūsu mērķis

mēs eksistējam, lai mūsu klientiem būtu vieglāk un ērtāk nodarboties ar savu biznesu, nododot visu papīru rutīnu mums.

Attiecības ar klientiem

individuāli un rūpējoties par katru no jums

Attieksme pret darbu

problēmu nav, ir tikai darbā risināmi uzdevumi

Mūsu darba principi

atbildība, savlaicīgums, kvalitāte, konfidencialitāte

Mūsu devīze

baudiet panākumus – mēs izdarīsim visu pārējo!

Mūsu atbildība

izmantojot SIA LudBerks Finance pakalpojumus, par grāmatveža kļūdām nevajadzēs maksāt uzņēmumam – zaudējumus segs apdrošināšanas kompānija, kur mūsu atbildība ir apdrošināta

Kādas ir priekšrocības, slēdzot līgumu par ārpakalpojuma grāmatvedību, salīdzinot ar štata grāmatveža algošanu?

Slēdzot līgumu ar mums, jums nebūs nepieciešams iegādāties grāmatvedības vajadzībām:

  • Datoru un atbilstošu programmnodrošinājumu;
  • Grāmatvedības programmas un to atjauninājumus;
  • Tehnisko aprīkojumu un inventāru;
  • Grāmatvedības un nodokļu likumdošanas grāmatas un žurnālus;
  • Kancelejas preces grāmatvedības vajadzībām;

Kā arī:

  • Pakalpojumu ikmēneša maksa ir daudz zemāka nekā grāmatveža alga;
  • Nevajadzēs maksāt sociālās iemaksas par grāmatvedi;
  • Nevajadzēs maksāt par sava grāmatveža kvalifikācijas paaugstināšanu, sakarā ar regulārām izmaiņām nodokļu likumdošanā;
  • Nevajadzēs aprīkot darba vietu grāmatvedim;
  • Nevajadzēs apmaksāt grāmatveža gadskārtējo atvaļinājumu;

Bet galvenā priekšrocība, strādājot ar mums, ir atbildība, kura ir atrunāta mūsu sadarbības līgumā. Izmantojot SIA LudBerks Finance pakalpojumus, par grāmatveža kļūdām nevajadzēs maksāt uzņēmumam – zaudējumus segs apdrošināšanas kompānija, kur mūsu atbildība ir apdrošināta.

.

Mūsu pakalpojumi

Mēs piedāvājam pilna cikla grāmatvedības pakalpojumus, sākot ar pirmreizējo dokumentu apstrādāšanu un beidzot ar visu nepieciešamo atskaišu sastādīšanu un iesniegšanu, kā arī kārtojam visu tam nepieciešamo lietvedību (noformējam līgumus, rīkojumus, metodiku utt.);

Mēs esam atbildīgi par kontaktiem ar Valsts Ieņēmumu dienestu un citām iestādēm sava klienta vārdā, neatstājot nevienu zvanu vai vēstuli bez atbildes;

Mēs iedziļināmies mūsu klientu biznesa niansēs, sekojam, lai visi pirmreizējie dokumenti būtu noformēti korekti un atbilstoši darbībai, kopā apspriežam biznesa plānu aprēķinus, konsultējam nodokļu jautājumos.

Kā tas strādā

Pēc grāmatvedības līguma noslēgšanas:

Katra mēneša sākumā mēs pieņemam no jums pirmreizējos dokumentus par jūsu kompānijas darbību iepriekšējā mēnesī (rēķinus, pavadzīmes, bankas izrakstus, čekus), izmantojot e-pastu, personīgi vai ar kurjeru;

Mēs apstrādājam dokumentus, ievadam tos datu bāzē, sadalām un sakārtojam lietās. Kā arī, jautājam par jūsu darbības sīkumiem, precizējam darījumu detaļas, pārbaudām dokumentu esamību un atbilstību;

Sastādām un iesniedzam visas nepieciešamas atskaites Valsts Ieņēmumu dienestā un citās instancēs;

Nosūtām jums e-pastu ar svarīgu informāciju par maksājamiem nodokļiem, darba algām, pārskatu par debitoriem/kreditoriem, kompānijas darbības finanšu rezultātu. Sniedzamas informācijas parametri ir atrunāti ar katru klientu individuāli;

Katra mēneša (vai atskaites perioda) beigās mēs izstādām rēķinu par saviem pakalpojumiem, kurš ir jāapmaksā līdz nākamam atskaites periodam.

Tālāk sākas jauns atskaites periods, un viss sākas no jauna- turpinām strādāt.

Kā arī, iespējams, slēdzot kādu darījumu, jums var rasties jautājumi par to noformēšanu, iespējamiem riskiem, rezultātiem. Tad jūs droši varat sazināties ar mums un konsultēties. Visas konsultācijas ietilpst mūsu pakalpojumu paketē un tiek sniegtas bezmaksas. Vienmēr esam priecīgi Jums palīdzēt!

Cik tas maksā

Jautājums par grāmatvedības apkalpošanas maksu vienmēr ir aktuāls un ļoti svarīgs maziem uzņēmumiem, īpaši to augšanas stadijā.

Grāmatvedības pakalpojumu maksa, galvenokārt, ir atkarīga no darbam patērētā laika, kuru, savukārt, ietekmē apstrādāto dokumentu skaits, uzņēmuma darbinieku skaits, iesniegto atskaišu skaits, uzņēmuma darbības veids un darījumu sarežģītība.

Tāpēc grāmatvedības apkalpošanas maksa visbiežāk ir nosakāma katram klientam individuāli.

Informācijai sniedzam dažus grāmatvedības pakalpojumu maksas aprēķina variantus:

  • Startup

    no 35 EUR/mēnesī

    jaundibināta kompānija

  • Kompānija 3

    100 EUR/mēnesī

    3 darbinieki,
    80 grāmatvedības grāmatojumi,
    ne PVN maksātājs

  • Kompānija 5

    120 EUR/mēnesī

    5 darbinieki
    100 grāmatvedības grāmatojumi
    mikrouzņēmums

  • Kompānija 7

    210 EUR/mēnesī

    7 darbinieki
    200 grāmatvedības grāmatojumi
    PVN maksātājs

  • «Sleeping company»

    200-235 EUR/gadā

    (tukšas atskaites un gada pārskats)

  • Individuāls
    cenu
    piedāvājums

 

Vēršam jūsu uzmanību, ka mūsu pakalpojumu paketē jau ietilpst:

  • pilna cikla grāmatvedības apkalpošana
  • lietvedība (līgumi, rīkojumi, akti)
  • konsultācijas grāmatvedības un nodokļu jautājumos.

Par papildus samaksu:

Uzņēmuma gada pārskata sastādīšana – vidēja mēneša apkalpošanas maksa, bet ne mazāk, kā 100 EUR.

Operatīva bilances sastādīšana (iesniegšanai bankā vai citā iestādē) – 30 EUR

Kompānijas reģistrācija, dažādu izmaiņu reģistrācija UR, kompānijas likvidācija un citi pakalpojumi – pēc vienošanās.

Slēdzot līgumu, saskaņojam ar klientu grāmatvedības pakalpojumu maksas aprēķina algoritmu augošai kompānijai vai arī fiksēto maksu jau stabilai kompānijai. Piemēram, tirdzniecības uzņēmumam varam noteikt maksu, balstoties uz tirdzniecības vietu skaitu. Mēs vienmēr atradīsim optimālāko un savstarpēji izdevīgāko cenas risinājumu katram no mūsu klientiem!

Ja jūs ieinteresēja mūsu piedāvājums, uzrakstiet mums, un mēs sniegsim jūsu kompānijai individuālo cenu piedāvājumu.

Kā ar mums sazināties

SIA "LudBerks Finance", Reg. Nr.40103482916

Jur. adrese Ilūkstes iela 32-43, Rīga, Latvija LV-1082

Tālr. 67790430; mob. tālr. 29533240

Mūsu ofiss atrodas Rīgā, Ilūkstes iela 32-43

e-mail: berkule@ludberks.lv

Noderīgas saites

.